»Še vedno obstaja možnost, da Evropa postavi proizvodnjo litij-ionskih baterij, bi pa se veljalo usmeriti tudi v natrij-ionske baterije, ki surovinsko niso geopolitično odvisne od zalog elementov.«
»Smo tradicionalno močna avtomobilska država z motorji z notranjim zgorevanjem. Zdaj smo sredi spremembe. Vozniki nimajo dolgoletnih izkušenj z električnimi avtomobili. Vse skupaj je odvisno tudi od infrastrukture in od navad.«
»Ko govorimo o prihodnosti avtomobilske industrije, vidimo prav v Berlinu in Brandenburgu pozitivne dejavnike, tu je tovarna Tesle, vzpostavlja se dobavna veriga za baterije, razvija se nova industrija. Vedno več je poudarka na razvoju programske opreme, mreže, avtonomne vožnje. To razvijajo zagonska podjetja v Berlinu, kar je nedvomno pozitiven dejavnik.«
»Za transport imamo jasno kaskado: ve se, da bodo določene količine goriv pridelovali iz biogoriv, seveda pa biogoriv ni dovolj, zato bomo imeli – ob elektriki – tudi tako imenovana e-goriva.«
»Uporabimo lahko zelo veliko obstoječe tehnologije, to je prednost; izziv pa je to, da ko gre za premikanje vozila, potrebujemo štirikrat ali petkrat večjo enoto električne energije samo za proizvodnjo e-goriv.«
»Trenutno nameščamo ogromno fotovoltaike in vetrne energije. V dneh, ko nastane presežek energije, bi bila vpeljava vodikovih tehnologij smiselna, ker bi jo lahko prestregli in pretvorili v vodik.«
»Slovenija je v vesolje poslala že tri satelite, ki lahko danes pošiljajo zelo natančne posnetke tega, kaj se dogaja z vodo in podnebnimi spremembami.«
»So potrebna vztrajna in kontinuirana vlaganja v celotni tehnološki verigi, ne samo na objektih, ampak tudi samostojno, na degradiranih površinah, na vodnih mirujočih površinah, razvijamo sisteme, ki bodo integrirani v vozila.«
»Potni list je potovalni dokument in dokument za izkazovanje istovetnosti in državljanstva posameznika tako doma kot v tujini, zato sta njegovi kakovost in zaščita pred ponarejanjem in prenarejanjem izrednega pomena tudi za varnost identitete posameznikov.«
»Zaradi hitrega tehnološkega razvoja na področju zaščitnih elementov so serije potnih listov sledile predvsem varnostnim nadgradnjam.«
»Projekt na prvo mesto postavlja celostno vizijo, ki zasleduje horizontalno usmerjen cilj v mednarodno konkurenčnost raziskav, inovacij in tehnološkega razvoja v skladu s področji slovenske strategije pametne specializacije.«